воскресенье, 1 февраля 2015 г.

Модуль 11

Модуль 11


Зарядка останній раз. Пройшла не просто продуктивно, а й весело.
Виконувала експертизу робіт своїх колег. Виявилось, це не так легко зробити. На перший погляд, робота здається ідеальною, класною, теми підібрані актуальні... Як би не було шаблона, то взагалі експертиза вилилась у два речення. Проте, при розгляді більш детально, я для себе взяла додаткові методи оцінювання, такі як асоціативний кущ, вікторинка тощо. 

Модуль 10

Модуль 10


В даному модулі я дізналась про нове, для себе, слово - фасилітація


Фасилітацію в проекті робила у вигляді презентації, де були поставленні питання, на які немає чіткої відповіді, але вони підштовхують учня проводити дослідження. 

Наприклад: 
учень отримує 2 приклади ребусів. Продивившись-робить описання методів та способів їх створення в прикладній програмі Paint. Під час подальшої роботи до презентації додаються нові питання або малюнок ребуса, до якого потрібно учню самому поставити питання і віднайти відповідь. 

Такий інструмент допомогає корегувати і направляти проектантів у правильне русло, не відходячи від теми проекту.

Модуль 9

Модуль 9




На сьогоднішньому модулі нам ще раз наголосили про необхідність вивчення різних навчальних особливостей учнів.

Для себе повторила, що для учнів з різними навчальними потребами можна працювати з візуальною, аудіальною, кінестетичною модальністю, ділити учнів на групи з домінуючою лівою/правою півкулями мозку, і дізналась, що існує теорія щодо учнів з різними домінуючими типами множинного інтелекту. 
Зробила висновок, що перший варіант залежить від учителя, другий-від фізиологічних особливостей дитини, а третій - спрямований на розвиток, розкриття індивідуальних особливостей дитини. 

Визначили поняття самоспрямованості учнів- навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних навчальних цілей.

Модуль 8

Модуль 8


Сьогодні ми в групах продемонстрували своїм колегам створені приклади учнівських робіт і працювали за технологією 3-2-1. 
Для себе з інших проектів я взяла такі аспекти:

  •  проведення анкетування не лише учнів та батьків, а і спеціалістів, таких як психолог, соціальний педагог, завуч з виховної роботи;
  • блог можна вести не лише на гугл, а і на інших платформах, де можливостей більше;
  • блог як і презентація повинні нести в собі лише коротку, конкретну, корисну і цікаву інформацію.


Використовуючи можливості вікі, наша група провела педраду, де висловлювались думки окремих підгруп, щодо складності самооцінки проектів без конкретних критеріїв та шляхів вирішення цих проблем.



Класифікація інструментів оцінювання дала змогу, мені, як учителю, розглянути вже розроблені форми оцінювання блогів, вікі-статтей, презентації. На їх основі, я розробила форму для самооцінки власного проекту, де учні ставлять певну кількість балів після проходження певного етапу проекту.

Контрольні списки ведення блогу, вікі-статті, презентації допомогли визначитись, на якому етапі проект, які деталі потрібно відредагувати, допрацювати.


Складне - стало доступним.

Модуль 4

Модуль 4

    

 В даному модулі ми проглянули різні види оцінювання. Ознайомились з поняттям формуючого оцінювання. Визначили методи і інструменти оцінювання.  А також створили перший варіант плану оцінювання проекту учня.

3D люди на белом фоне. 3D people with ABC cubes and ballons Виявилось, не так просто це зробити, оскільки хотілось охопити індивідуальні особливості дитини, їх потреби у навчанні та майбутньому навичками ХХІ століття, їх розуміння важливості створюваного ними проекту. Раніше, коли я готувала учнів до участі у проектній діяльності, ми обговорювали тему, визначали їх рівень знань (не завжди), чим корисний буде результат, тобто де його можна застосувати. Проте, я не створювала брошур для батьків, пояснювала на словах, і не створювала презентації для учнів

Тепер, я, обовязково буду використовувати даний інструмент, для зацікавлення та мотивації учнів для роботи над проектами.

Модуль 5

Модуль 5


Сучасний світ не можливо уявити без Всесвітньої мережі та інформації яка доступна кожній людині. Найчастіше використовуються для пошуку в Інтернеті такі популярні пошукові системи, якwww.google.com, www.yahoo.com, www.yandex.ru. Коли учні володіють навичками ефективного пошуку, вони швидко можуть знайти велику кількість потрібної інформації та надійних веб-сайтів, які можуть допомогти в навчальних дослідженнях. Проте, я, як вчитель, повинна пояснити учням про використання в своїй роботі правових та етичних питань, пов’язаних з використанням інформаційних ресурсів. 

При складанні дослідницьких проектних завдань важливо зробити їх такими, щоб вони не спонукали учнів до плагіату, щоб учні не намагалися «списати» результати досліджень з раніше зроблених іншими дослідницьких робіт. Неприпустимо створювати в дітей поняття про наукову діяльність як про компіляцію чужих думок. Проектант повинен виробити й представити власну точку зору на джерела інформації, визначити мету дослідження і його методику. Для цього дослідження мають бути наближені до життя учнів та місцевої спільноти міста, села, району. 

Для себе я поставила за мету до початку роботи над проектом дати відповіді на такі питання: 

З якого віку потрібно формувати в учнів навички критичного оцінювання веб-ресурсів?

Вчителі яких навчальних предметів мають навчати учнів оцінювати ресурси Інтернету?

Чи потрібно навчати батьків оцінюванню Інтернет-сайтів? Якщо «так», то хто це може/має зробити?

Модуль 7

Модуль 7




Створення прикладу учнівської роботи
Сьогодні тренінг почався з дитячої гри "Бибити бом" де учителі відігравали різні ролі: тостер, міксер, Джеймс бонд, слон. По перше це сприяло позитивному психологічного настрою на роботу, по друге - нас плавно підвели до основної діяльності в модулі: вжитись у роль учня.

Тож, Я-учень!

Учитель задала мені питання, " Як часто ти  розгадуєш РЕБУСи?"



...
Діяльність учня буде описана у його блозі.

Модуль 6

Модуль 6


Цей модуль допоміг мені навчитись працювати з Веб-документами, які дозволяють учасникам спільно вводити до них потрібні відомості та їх редагувати з різних комп’ютерів, що знаходяться в мережі Інтернет. При цьому всі, кому надано відповідний доступ, можуть одночасно змінювати цей документ. Сайти для спільної роботи з документами надають можливість створювати та редагувати текстові документи, мультимедійні презентації та електронні таблиці.

Модуль 3

Модуль 3






Модуль №3 надав мені змогу грамотно поставити цілі проекту, які повинні перехрещуватись з державними стандартами освіти, а також з програмою навчання.



Важливою частиною проектної діяльності є постановка запитань: ключового, тематичних, змістовних. Раніше я не розділяла їх, тому мені було складніше працювати з учнями, не було видно їх власних думок. Я відійшла від стереотипного мислення і перейшла до творчого. Адже дійсно дослідження, тобто пронесення проекту через себе, дає більше ефективних результатів ніж при відповіді на змістовні питання.

Робота тренера спрямована нас «Розворушити». Обов’язково, позитивно налаштовує на виконання поставлених завдань. Працюємо в парах, при чому ділення на пари відбувається у цікавій формі: «Запрошую в гості», «Знайти свою половинку», «Обери партнера» тощо, працюємо в колі: «Мозковий штурм»,  індивідуальна робота. Жоден член команди не залишається поза увагою.

Взаємодопомога один одному дає змогу подивитись на власний проект по-новому, побачити помилки та надати цінні рекомендації.